olivia: tomorrow has nothing to do with you



De här bilderna tog jag vid elden vi spenderade så gott som hela kvällen vid (observera att vi inte stod upp hela kvällen, när dessa togs skulle vi just fara). Sen blev jag störd på mig själv att jag hade tagit så lite bilder så då hade vi som for till Adam en liten photosession medan vi väntade på att orka fara hem. Resultatet:

Det var lite sent för vissa

HEhe! Sneakylukas

Vi skrattade så mycket när vi såg den här bilden.. på litet mobilformat är det svårt att se vad som egentligen händer!

"Efter en galen kväll så däckade Krille tillslut på någons uppfart"..

Som sagt, lite sent för vissa.. Oscar tyckte det var helt sjukt kul när Lukas råkade ramla med cykeln

Modell?

Blev en snygg sista bild!

Efter lite om och men så for vi till en liten grillplats långt in i skogen. Gick genom mycket lera kan jag lugnt säga. Sen hade vi såklart inte nog med ved så jag och Lukas tog en för laget och vandrade hem till Oliver och hämtade mer. Tog en dryg timme och som tack fick vi ett antal telefonsamtal om att vi skulle skynda oss. När vi kom tillbaka lökade jag som aldrig förr men de andra höll på att frysa ihjäl så de slänge på all ved samtidigt. Jag = inte road.

Sammantaget hade jag en riktigt bra kväll, mycket bättre än förra året då kvällen tog slut 12 för att Emma däckade på någons uppfart av okänd sjukdom.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback