emma: reveal the secret of life. love until the end

Helzo!
Har just kommit hem från träningen (känns som att alla mina inlägg börjar så...?) Gick faktiskt ganska bra trots att jag har kondition i klass med en kedjerökande åldring. Ska snart hoppa i duschen. Ja jag vet ni måste älska mitt intressanta liv xD

Förövrigt har en rolig sak hänt. Adam har bjudit mig på balen! Trodde aldrig dagen skulle komma då vi har tjatat på våra snart-studentvänner i flera månader att dom ska fara på balen och dom har sett gråtfärdiga ut vid bara tanken. Men! It's the wind of change..

Nu till en fråga: Får man gå på balen trots att man är underårig? Alla jag har frågat tror det men ingen verkar ju veta så då frågar jag er våra (ca 2) kära läsare. Hoppas på svar! Förmodligen i onödan men :( 

Hälsningar från den här snygga tjejen:


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback