emma: why oh why?

Jag måste seriöst vara världshistoriens sämsta pluggare. Har försökt plugga i 5 timmar nu, DET GÅR BARA INTE! GÅR INTE! GÅÅÅR INTE! Kommer störtfaila när vi ska ha engelskatal imorgon, oh dear god vad jag kommer faila.

Förövrigt har det här varit en tråkig dag med undantag för morgonen. Vaknade upp med Adam, bättre än så blir det inte.. tyvärr kan inte ens han rädda mig från den långsamma döden som kallas "att stiga upp".

Måste i alla fall sova nu. Imorgon ska jag möta döden ännu en gång, denna gången iklädd formen "stiga upp alldeles för jävla tidigt, ha engelska i 3 h, matte i 3 h och träning". Dör jag inte av detta så kommer jag väl inte kola av nånting.

HEJDO XD XD XD

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback