olivia: Are you happy now that I've figured out I was just a victim? <--- SÅ SJUKT BRA; CANT BELIEVE I FELL FOR YOU AND SO ON

Dör lite varje gång jag hör hur bra Alesanas nya album är. Förövrigt har det varit ovanligt bra uppdatering idag, u like? ;-)
Känns förövrigt som nästan det enda jag har gjort detta lov är att sova, sov till typ halv 12 idag och jag gick då inte och la mig så särskilt sent kan jag lova..  NU: en bild som till fullo bevisar hur ful jag är, och att Emma inte är så mycket bättre (ni som kanske fått någon slags uppfattning om att någon slags snygghet här kommer få era bilder krossade) (VARNING! Starka bilder, känsliga läsare varnas)
Das Retarded

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback