olivia: Is it right, to sit and watch this die? We're slowly letting go, like it's better left alone.

Vad ska man säga.. Älskar min "nya" mobil. Lätt värt att förstöra den andra.

Det har hänt en historisk sak idag! Jag har äntligen köpt nya gympaskor! Har haft mina förra i ca 3 år, nu håller de på att falla sönder.. Blev ett par lila för 1200, varken färgen eller priset var en dröm men det fanns nästan inga att välja på. Men! Ser det från den ljusa sidan, mamma paya (;-)) och nu kan vi börja kalla mig Lila Faran.

Snart träning, men ska först trycka lite mat. En annan historisk sak som hände idag var förresten att jag inte orkade äta upp på lunchen! Konstigt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback