olivia: So restless, I'm hopeless, I DON'T UNDERSTAND

Helzo!
Känner mig som en riktig torris då jag redan har gått och lagt mig (med datorn iofs), men vem är inte trött på fredagar? Har dessutom "tidig" match imorgon med start klockan 1! Sry, menar ofc 13.00, här är vi viktiga.

För att makea this inlägg complete så bifogar jag två egopics (OBS! Utan smink :O), tagna för nån minut sen. Jag och Emma har nämligen upptäckt att det finns regler på hur man får hyfsat många läsare om man har en randomblogg i Skellefteå. Annat än att lägga in nästan eller enbart egobilder (helst modellbilder tagna i skogen) är att skriva mycket om mode och annat ytligt samt tipsa om musik, t.ex. Justin Bieber - Mistletoe eller valfri Veronica Maggio-låt! 

.. Epic fail. Äsch, orkar ändå aldrig kolla statistiken så jag får vara lyckligt ovetande! :-D :-D x-D Här kommer bilderna hur som helst
P.S! Om man inte har någon snygg bild på sig själv (jag har ju själv aldrig nånsin detta problem som ni kanske förstår, men alla de som har det) så går det naturligtvis bra att ta en bild från t.ex. weheartit, även om tumblr är mest på tapeten just nu.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback