emma: beware

Hello.

Var überlänge sen jag skrev pga mitt internet funkar inte. Kul? Nej. Icket. 

MEN! Klarade av fotbollscupen galant och efter många långa (inte särskilt hårda) skolveckor så är det äntligen lov. För min del ska första halvan spenderas i Trosa hos Adams mamma, vilket ska bli hUuUUuUuUUr kul som helst. Dock! Saknar jag alla mina vänner, specially Matilzie:( Känn kärleken vännen<33<3

Heheh.. Känner att jag har varit borta från bloggvärlden lite för länge. Har blivit orutinerad! Kan ej heller ladda in nån bild eftersom jag är på min mama!s dator. 

Så tyvärr måste jag säga hejdo från eran otroligt dåliga bloggare.. syns inte på ett tag:(

BTW!! Spöade IBS idag med 4-2. Men jag spelade inte. DS.

Kommentarer
Postat av: matilda

ha det så roligt, saknar dej:(<3

2011-10-29 @ 17:52:07

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback