emma: poor little girl gets betrayed in the woods

Lite funderingar som jag har...

- Är det typ lag på att gilla Adele nu för tiden? Exakt varje människa verkar ju lyssna på henne (lite maggio-flashbacks från i somras..). Missförstå mig inte, för hon är en grym sångerska, men är det typ bara jag som inte gillar hennes musik??!?^

- Varför känns mindre onyttigt att äta godis som står framme än godis som ligger i påse?

- Har alla Skellefteås stads tjejer blivit modeller? För var och varannan tjej verkar ju "ska på photoshoot i helgen"... och sen kommer bilderna upp på facebook som nya profilbilder råsminkade i en skog med lite awkward poser, får 40 gillningar och "ååååh jag dör så snygg"-kommentarer. Is it what it's about? Meningen med livet: Få så många likes som möjligt?

- Dubstep. Wtf? No further explanation needed.

- HUR LÅNG TID KAN DET TA ATT LADDA HEM OTH????

- Hur kan jag ha så ful frilla?

Hälsningar från en förvirrad flicka.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback