emma: where them girls at? :P

Helzy.

Matchen igår blev 2-2, inte så illa. Tyvärr skulle vi dock ha vunnit om vi inte var nedrans dåliga på att göra mål:P :P Är i alla fall ganska nöjd, gjorde ett mål och var inte lika cpdålig som vanligt. Bananaz!

Efter detta cyklade jag till Adam. Tyvärr kunde vi inte hitta på något eftersom jag var sjukt trött så vi somnade halv 11 och steg upp klockan 1 idag. Eftersom han har gips så är inte valmöjligheterna med vad man ska spendera dagen med jättestora så efter frukost gick vi och la oss igen. 

NU är jag ändå trött, har uppenbarligen något kroniskt fel eftersom jag alltid är trött. Som tur är ska jag till mamma efter middagen, och hos henne har vi berocca "som gör att jag klarar hela dagen!" Lucky lucky me.

Hejdo. 



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback