olivia: come back to me, back to me, BACK TO ME

Har tillbringat morgonen i köket, vår uppgift att baka till matchen idag nämligen. Dock fick jag ingen hjälp från Emma, men det är väl vad man har att förvänta sig då Adam är på besök. Ska också fixa en uppvärmningsskiva, kommer bli epic uppvärmning idag! Ska typ fara dit 3 timmar tidigare för att få lyssna på den, hehe..

1-1 blev det iaf igår, rätt nöjd då allt inte funkade som det skulle i försvaret. De hade dessutom tagit in 91or, lite fegt enligt mig då det man inte ens får vara så gammal. Att man får ha med överåriga är en töntig regel tycker jag.. Jaja, helt nöjd med min insats hur som helst. Det är bara den här jävla måltorkan!!! Men den går över idag. Ska KROSSA HOLMSUND

our friends lazarus sleeps, såg X-men igår med mamma xD men gick och la mig när den sista pausen var för att jag var trött >_____<

sticks and stones break bones but these words kill. Oh wait wat? matilzie is The Collector.

Kommentarer
Postat av: matilda

lol

2011-10-23 @ 13:43:28
Postat av: Alizya

SV: jepp, drogar dem nu.. :) Jonte, som han heter då (fd trummis, leadsinger) är gryymt bra lärare också.. ;P

2011-10-25 @ 22:11:19
URL: http://alizya.blogg.se/
Postat av: Alizya

SV: Ja det är synd, men dem har fler låtar som man kan ladda ner via deras hemsida, hollywoodmakebelieve.com :) Dem jobbar också på en ny EP! :)

2011-10-25 @ 22:31:11
URL: http://alizya.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback