olivia: let's roll the dice, it's game on

Imorgon är det dags för fotbollscupen, så har spenderat kvällen med att baka cupcakes. Tyvärr blev de skitdåliga:) Kan vara det sämsta jag nånsin bakat... Men vem bryr sig? MER TILL OSS!

Imorgon är också dagen för DM. Mot IBS. Och jag är lite förkyld. Känns bra? Taggar lovet i vilket fall, eftersom Emma lämnars staden så ska jag umgås med mamma. Skämt åsido, vi ska kanske till Luleå och shoppa.

Tror jag ska gå och lägga mig snart. Orkar då sannerligen inte duscha, utan jag kör på taktiken att skrämma IBS till förslust med min vedervärdiga uppernbarelse. Tyvärr så kommer jag då inte göra nåt bra intryck på cupdeltagarna.. Äsch! JB har redan dåligt rykte, kan lika gärna göra det lite sämre.

u sink I lookz good? i sink so

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback