emma: i rise out of doubts

Intressanta fakta om det här dagen: 
  • Vaknade innan väckaren pga ett väldigt kallt rum. Öppnar alltid dörren på kvällen för att det är varmt, sen på morgonen är det iskallt.
  • Känner mig lite mer förkyld :D Måste verkligen sluta ha öppet dörren..
  • Börjar dagen med 2 rostade mackor och den wünderbara låten two become one - atreyu som passar i alla lägen!
  • På schemat står ledarskap sen svenska. Men eftersom jag och Olivia är klara med svenskan kanske vi ska gå och panta burkar istället.. vår klass har för närvarande typ 3 sopsäckar med pantburkar så det känns väl som att det är på tiden :)
  • Idag måste jag (som alla andra dagar sen förra onsdagen då jag glömde mina vanliga skor på edda) välja mellan foppatofflor och högklackade skor. Hittils har jag valt foppisarna men vem vet, man kanske ska vara fredagsfin idag?
  • Inga planer för kvällen =P =P =P =P =P
  • Olivia är fin!
  • Kanske ska köpa en plattång idag!!!!!11 Trött på ful frilla? I am!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback