olivia: swimming in the smoke of bridges I have burned, so don't apologize, I'm losing what I don't deserve

Imorgon (fredagkväll??????) så är det ju match, så när jag nu ska på träning så ska jag göra mitt ALLLLLRA bästelibästa! Typ. Det håller aldrig, är typ oförmögen till att vara bra på träningar. Går bara inte.

Idag på arbetssätt och lärande påbörjade vi undersökningsprojekt. Min grupp ska kolla allas åsikter om: Tennisbollar - gula eller gröna? Ska bli skönt att äntligen komma till ett avslut på min och Emmas diskussion om vilken färg de egentligen är, den har nämligen pågått i flera år. Jag säger att de är gröna, Emma gula. VAD ÄR SANNINGEN??? En av livets stora frågor utan tvekan.

Nu: The Grudge

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback