emma: the cold-hearted truth: it's harder than it seems

Helzo.


Var ett tag sedan vi sågs. Har hänt en del under denna tiden! Bl.a. blev vi bjudna på fest av Adept och haft cup. Vi vann (standard ;) ;) ;) ;) ;) ;; ););)) Men jag spelade sämre än jävla sämst så det var ändå inte jättekul... Spelade finalen i morse men tyvärr mådde jag illa i första perioden så jag vilade andra. MEN! I tredje gjorde jag comeback och dessutom mitt första mål för säsongen. Oväntat värre. 

Nu har jag ont ungefär överallt och ikväll ska jag göra: NOTHING! Spännande life of mine. I know. Jag är typ världens roligaste och socialaste person. Äventyrlig också. Helt galen. 




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback