emma: a life I know too well

En otrolig sak har hänt.. ska få gymkort på friskvårds!! Så nu kommer the awesome two bli riktiga friskisar, hehe. Skämt åsido. Måste seriöst ändra livsstil så det är alldeles perfekt. Har enbart suttit hemma i soffan och latat mig sedan innebandyn slutade men nu jävlar! Mitt nya liv börjar imorgon (för idag åt jag både pannkaka och tårta)! Beachbody 2012 here I come..

Hoppas förövrigt att solen tittar fram snart också för just nu är jag blekare än snön som tyvärr fortfarande ligger kvar.. :') Typ som på bilde(rna) nedan, då mitt hår kontrasterar mot min hud istället för som det är nu - då det smälter ihop på ett obehagligt sätt..


Kommentarer
Postat av: matilda

ni vet att jag gymar på 360 va?

2012-04-24 @ 22:37:28

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback