emma: where my journey turns into a race

Idag har det inte hänt särskilt mycket spännande. Det mest spännande som hände var väl när jag öppnade lunchlådan där det låg palt! Hade trott på köttfärssås och spagetti. Lite snopen blev man.. Men mätt blev jag, med tillhörande paltmage. Palt är även den bästa maträtten att äta före träning, och därför gick träningen självklart superb. 

Sitter med lite i-lands för tillfället. Vet ej vad jag ska ha på mig imorgon.. Kommer bli tids-kris imorgon om jag inte kommer på något. Fast jag lider iofs alltid av tidskris, för jag är så jäääääävla långsam på att sminka mig. Seriöst långsammast i världen. Men det beror också lite på att jag sminkar mig i sinne. Kan inte behärska mig!!  Borde typ inte få äga smink. Ser typ ut som en vandrande sminkväska med tillhörande elektriskt hår i sinne. Helt jävla casual. 

Random bild från London då vi åt på Valencia innan vi skulle på finklubb. Snacka om att man kände sig over dressed när man satt där :P xD Tyskarna(?) som satt bredvid kollade lite snett.. 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback