erhma: solen är gul...... u know the rest



Sen jag senast uppdaterade har det hänt en del.. exempelvis: 

-stukade foten på matchen, fick gå med kryckor för första gången i mitt liv!!
-gick på stan och shoppade färdigt nästan alla julklappar på en gång, inga senklappar i år!!
-städade mitt rum och hittade fyra mögliga matlådor!!
-fick en jättefinne!!
-hade glitternaglar!! eller jag har det nu, hi hi hi <3<3<3<3<3
-fick min första ig-varning!!  Fast det är bara för jag inte har gjort in en jätteuppgift.. så nu blir det jobb i sinne ;'(


Några saker som dock ännu inte har inträffat är att plugga till hälsopedagogiksprovet imorgon, rensa i min byrå som är proppfull med ingenting-att-ha-på-sig och planera nyårs. Snart kommer Adam och då ska vi se sista batman-filmen. Hasta la vista!! 

Kommentarer
Postat av: mizzie

MIRABELL ÄR FUL

2012-12-13 @ 19:37:15

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback