olivia: you're only lonely, so lonely, like everybody else

Väntar på Chrullis, det dödar. Har börjat se walking dead, galet störande serie! Men bra. En natt drömde jag dock att jag var med i det.. ej bästa drömmen någonsin.

Iallafall, snart jul! Tråkigt nog så har jag  mest tid att tänka på mina allvarliga pengaproblem. Ska försöka köpa en present åt madre och chrullzivia imorgon, får se hur det går.. nice..  Ingen av dem skulle ändå våga säga om de blev onöjda med sin klapp! Haha! Självklart är jag själv en sådan som klagar även om jag får allt jag önskar mig, och sedan frågar andra om alla blev nöjda med sina presentisar. Sedan klagar jag lite mer på att jag "bara" fick en TV, ny dator och en resa till Thailand.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback