olivia: How does he feel? How does he kiss? How does he taaaaaste while he's on your lips?

When you hear this chorus, do you miss the way the world was spinning for us? Do you hurt the way that I do? After all this time you leave me broken, this song is every word I left unspokennnnnnnnnnnn

Well, kvällen blev inte mycket bättre än sist jag skrev. Lyssnar fortfarande på awesome musik, fast nu enbart emomusik.. Texten jag skrev här ovanför är dock ovanligt medryckande för att vara emo:)!

Såg en skräckfilm, eller jäkligt läskig var den iaf. Ingen ville vara med mig så såg den ensam, BIG mistake! De som känner mig vet hur lättskrämd jag är. Men jag lever och mår bra. Detsamma med Alesana, deras lead singer ska göra ett annat band som sidoprojekt och paranoid-me antog direkt det värsta och trodde de var på väg att splittras. Tvärtom! De jobbar på ett nytt album. Kan somna lugn och lycklig nu.

Match mot IBS imorgon, nu ska vi fan vinna.
hehe.. hehehehe en gaaaaaammal goding!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback