emma: ofc ska jag göra en sån här också

Har 2011 varit bra?
Mychet har förändrats men måste ändå säga att det har varit ett bra år.

Höll du några av dina nyårs löften?
Tror inte jag hade några, och hade jag det så höll jag dom förmodligen inte.

Tror du 2012 kommer bli lika bra?
Jag tror det kommer bli bättre. Fyller 18 för faen xDxD

Har du förlorat någon kompis detta år?
Inte direkt förlorat.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat tror jag..

Finns det någonting du ångrar med 2011?
Jaa för sjutton, skulle ha tagit vara på sommaren och uppskattat ALLT. Inte tjurat så mycket...

Blev du kär i år?
Haha JAAAAAAAA.

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade en hel del nytt folk i år, har tappat kontakten med många av dem... men Felix/Sampa träffade jag väl i år, typ? Och dom tycker jag väldigt mycket om nu xD

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel massa saker, som olivia sa: bli jagade av lastbilar/traktorer, träffa mina idoler, bli kär, få en seriös pojkvän, fira en planerad nyårs ;)

Dog någon som stod dig nära?
Nepp.

Vilka länder besökte du?
Turkiet, var epix :D

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mera resor och mera äventyr. Mera XD MANNER!!!!

Vad var din största framgång 2011?
Fånga Adam ;) Har annars inte gjort så mycket bra faktiskt.

Fick du sparken under 2011?
Nej, vem skulle sparka mig lixom?!?!

Största misstaget?
Som sagt, inte ta vara på sommaren (fast de hände ju en held del epic grejer iaf).

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte direkt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
HAHA ja garanterat.. mestadels Adam, sen även alla grejer som hände.. Adept. ;)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, tyvärr..

Hur tillbringade du julen?
Hos mi madre

Favoritprogram på TV?
På TV, garanterat how i met your mother, i princip det enda jag ser på tv..

Favorit serie?
One tree hill!!!!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror jag inte.

Bästa boken du läste i år?
Jag vet inte! Läste sinnessjukt många böcker iaf.

Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte.. Bara musik i allmänhet typ, lyssnade ju i princip på radiomusik förr så det har förändrats radikalt. Men har lyssnat mycket på typ Adept, 30 seconds to mars, aaa jag vet inte, blandat!!!

Något du önskade dig och fick?
Önskade mig typ inget xD.

Något du önskade dig men inte fick?
Inte direkt...

Årets bästa film?
JAG VET INTE!!!! Harry Potter kanske.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
TYP VAR MED FAMILJEN?!?!?

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja garanterat. Folk skulle inte ha svikit... inga bråk. Mera äventyr!!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Tröja+byxa= check. Less is more.

Vad fick dig att må bra?
Adam, mina vänner :] EMO.

Har du några löften inför 2012?
Inte säga nej, typ.. att vara öppen för förslag brukar vara den lättaste vägen till ett episkt liv! 






Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback