emma: what if I fell to the floor

Hello!

I helgen har jag varit i Umeå med Adam, hans julklapp till mig. Det var så mysigt<3<3<3<3<3<3<3<3 Perfekt avslutning på detta faktiskt roliga lov! Imorgon börjar skolan om och jag måste erkänna att det känns skitjobbigt.. fattar inte hur jag ska klara av en termin till! Har ju inte ens studenten att se fram emot, vilket typ alla jag känner har... Amen w/e, skolan är livet right? 

Har i alla fall börjat titta på en utlandsresa till sommaren, OMG would be so epic! Skulle i alla fall underlätta med skolan om man hade något sånt att se fram emot :) 

Min vanliga dator är fortfarande gone and away så fortfarande inga bilder... i know u miss them... xx

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback