olivia: tell them what you think about the way you handled everything

Helgen har gått i innebandyns tecken då jag i fredag såg det spännandet derbyt mellan gamla stan och IBK, oväntat nog 6-5 till gamla! Hur som helst, j18match i Umeå igår, 5-1 till oss. DOCK inte direkt mig förtjänst men! En vinst är en vinst.

Halv 5 spelar vi idag, mot Ersboda! Sjukt viktig match. Vi har varit inne i en riktig förlust-streak så vi behöver poäng samt självförtroende nu. Hoppas på att göra en riktig supermatch, satsar på hattrick! Gör iofs det varje match, men även om jag gör två mål i första perioden så lyckas jag aldrig sätta dit den där tredje smackaren :\

Får hoppas att det inte slutar som denna kväll, då jag fick hoppa på kryckor för att få lite (tröst)mat på max. Förlust och skada är sämst xD

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback