olivia: One more night and we'll go spinning around the room and dance with our hearts on fire, cause every song is ours tonight.

Har 2011 varit bra?
Det skulle jag påstå! Nog för att det har haft några sämre stunder, men ändå.. BRA.

Höll du några av dina nyårs löften?
Hade inga vad jag kan komma ihåg, så med den postivia inställningen som kommer med ett nytt år säger jag ja, jag höll alla!

Tror du 2012 kommer bli lika bra?
Jag hoppas på att det blir bättre, det har chans att bli det.

Har du förlorat någon kompis detta år?
Jo det skulle jag säga. Eller det beror på vad man menar med förlorat men!

Vad spenderade du mest pengar på?
Tja, mat eller kläder I ´guess!

Finns det någonting du ångrar med 2011?
Klart det finns saker jag ångrar, det finns det alltid. Men det fanns saker jag skulle göra annars i år, ja. T.ex. kanske försöka fokusera mer på det bra än på det dåliga, så att säga.

Blev du kär i år?
Nah.

De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat massa nya människor, och en stor del av dem var trevliga! Men måste säga de som typ de som var med på nyårs som inte var med på förra!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel massa saker! Kommer dock inte på något nu.. Jo, bli jagad av traktorer och lastbilar!

Dog någon som stod dig nära?
Inte direkt.
Vilka länder besökte du?
Turkiet tror jag var det enda förutom Sverige.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Någon som gör mig lite mindre forever alone kanske?

Vad var din största framgång 2011?
Om jag ska bli "plötsligt seriös" (inte för att jag har varit oseriös tidigare men) så är det väl att fortfarande kunna vara vän med Oliver, samt innebandyn och sist men inte minst: kunna planera nyårs! Ni ska veta att det är rätt svårt med vårt sällskap.

Fick du sparken under 2011?
Nej, fick faktiskt beröm på jobbet.

Största misstaget?
Kan inte riktigt sätta fingret på det här, och om jag kunde så vet jag inte om jag skulle skriva det ändå.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld antar jag att jag har varit, skadat mig.. inte allvarligt iaf.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Har varit riktigt glad många gånger under året! Ett exempel är när Adept ringde och ville träffas, kul att bli ihågkommen av ens idoler LIxXOm

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, iaf jämfört med förra året!

Hur tillbringade du julen?
Hos mamma with das family

Favoritprogram på TV?
Vet inte, även om jag funderat ett bra tag på frågan. Eller one tree hill men brukar inte se det på TV?

Favorit serie?
One tree hill..

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Vet inte om jag kan säga att jag hatar någon alls, men såklart finns det människor jag ogillar rätt starkt nu som jag inte gjorde förr.

Bästa boken du läste i år?
Som jag inte läst förut eller? Nån av John Ajvide Lindqvist skulle jag säga.

Största musikaliska upptäckten?
Utan tvekan Alesana, Adept och Mayday parade, dvs typ all musik jag lyssnar på?

Något du önskade dig och fick?
Materialskt så brukar jag inte önska mig så mycket, men ville typ ändå ha en ny mobil och det fick jag! Snackar man om andra saker skulle jag väl säga ja på det också.

Något du önskade dig men inte fick?
Materialiskt: NEj. Eller egentligen ville jag väl ha saker som t.ex. biljett och resa till att se Alesana i slutet av januari, eller en utlandsresa, men tyckte det var dött lopp så nej.
Annat: Ja. Antagligen.

Årets bästa film?
Harry Potter!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hur kan jag inte komma ihåg? Men typ var i skolan, firade oss med familiy?

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja en hel del saker, men det finns det väl alltid.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Olivia "Modegurun" Nilsson följer bara sig själv.

Vad fick dig att må bra?
Mitt kära emogäng! Samt alla andra (oftast) awesome människor jag brukar försöka omge mig med såklart.

Har du några löften inför 2012?
Typ försöka "ta vara på tiden och alla chanser livet ger en", haha. 






Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback