olivia: I told you when you asked, I knew this wouldn't last, at least I could be honest about that.

Helo guys! Gals! Gurls! GGhorse!

Hade en  synnerligen tråkig kväll igår och gick och la mig vid 1snåret, ändå var jag dödens döende dödding i morse när jag vaknade. Allt blev dock mer än bra då vi år croissanter till frukost. Croissanter är nämligen min hemliga passion.

Annars då? Gav nyss Emma ett recept på lime- och passionsbrulé, kvällens efterrätt! Före det upptäckte jag att Enter Shikari har släppt ett nytt album, var inte så förtjust i deras föregående album men detta var faktiskt riktigt bra! Lades direkt till på PLAYT, nu 832 låtar lång! Det bästa jag har gjort i mitt liv. Mitt skötebarn! Mitt livsverk! Osv.

Hade nästan glömt att jag och Emma iallafall ett tag försökte sysselsätta oss igår, här med att ta "snygga" (LÄS: fjortis) bilder. 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback