emma: 14 månader

Har ingen aning om var den här bilden kommer ifrån eller hur du Adam någonsin gick med på att den togs men jag ville bara lägga in den för att påpeka hur mycket jag älskar den där knappen längst ner som lyser och även hur mycket jag älskar den där blicken som du har när du ser på mig och att varje kväll få somna i din famn och varje morgon vakna upp bredvid dig och bli alldeles varm när jag ser på dig och att få fjärilar i magen när du kysser mig och hur galet lycklig jag blir varje gång du säger att du älskar mig

Och nu vet jag att de här blev ett sånt här inlägg som folk stör sig på inklusive jag men ibland vill jag bara att alla ska förstå hur otroligt otroligt underbar du är. Bara skrika ut hur mycket jag älskar dig så att hela världen hör. Att jag har hittat min skatt, som du brukar säga

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback