emma: it will turn the aftermath to dust

Hello! Detta är en bild jag tyckte var passande att inleda inlägget med pga 1) Den är på mig och 2) typ den enda bilden jag har som jag inte publicerat redan. 

Kom hem från stugan för ett tag sen. Där blev det inte mycket gjort men bl.a. läste jag 2 böcker, dog lite när Olivia fick yatzy, åkte boat och solade.

Nu har jag solat så pass mycket att mina ögonbryn har blekts bort till obefintlighhet (en extremt tråkig sak med att vara blond). Tyvärr så har ögonbrynsfärgen jag brukar använda fan försvunnit från jordens yta! Detta måste undersökas närmare snarast då det både är trästocks i helgen och vi ska till Stockholm nästa vecka. 

Hejdo från ett problemdrabbat barn (dessutom är jag svettig). Fml.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback