emma: you must have mistaken me for someone just as fake as you



Ovan ser ni mig och min pälsklingskatt. Hatar att jag är allergisk mot katter, de är ju faan det sötaste som finns. Sorry alla hundälskare men katter klår hundar i söthet med typ 10000%. Särskilt Krilles kattunge, när jag såg honom så dog jag seriöst. SÅ FRIKKIN' CUTE. 

Idag har jag i alla fall varit hos Adams faffe och målat. Det blev värsta fear factor, jag trotsade min rädsla för stegar och han sin rädsla för getingar. Cred till oss båda (men mest till mig)! Snart kommer getingpojken hit och vi ska säkert se lost eftersom vi har brist på fantasi (och är ganska slitna sen målningen). PZ åot

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback