olivia: I lost control when I lost my mind

Hade en synnerligen fin gårkväll igår! Det enda som tog ner humöret lite var att Bubblazor har farit på träningsläger i Burträsk av alla fula ställen, så vi tillbringar vår 2månadersdag på skilda håll. Nog för att det inte är någon stor högtid, men att jag ens kunnat hålla fast honom så pass länge är ju ett smärre mirakel.

Just nu försöker jag fundera ut något att göra idag. När jag vaknade var resten av familjen utflugna nånstans så I'm dancing on my own så att säga. Är lite ovant, har mer eller mindre bott hos Christofersaurus i veckan, och då har jag inte gjort mycket mer än att ligga i sängen och vänta på att han ska komma hem från jobbet.. Igår kom jag faktiskt på att jag med korta avbrott legat i sängen i 27 timmar! Nytt rekord i lathet.

Kände bara för att lägga in en snygg bild :) enjoy!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback