olivia: if you sacrifice your life for him that's two lives wasted

Sitter vid frukostbordet och vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Ska jag kanske följa med pappa och Albin till stugan? Det är ju faktiskt rätt mysigt där. 

Förövrigt så har mina sovvanor gone crazy de senaste veckorna. Igår gick jag och Bubblan som vanlig och la oss kring 11, somna 12-1tiden nångång. Jag vaknade halv 11 och var  fortfarande trött. VAd händer?! Jag sover ca 12 h varje dag men är ändå sömnig. Dock värker mitt hjärta för bubblizen då han stiger upp 6, en tid då jag inte kan vakna utan bara ligger och hallucinerar tills han farit och jag kan somna om.
Bra bild på oss, tog den finaste jag kunde hitta:)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback