olivia: Do you feel OK? You look pretty low, very handsome awkward.

Hade match mot Röbäck idag. Gick verkligen SJUKT DÅLIGT då vi förlorade med 2-0. Särskilt dålig var jag, t.ex. så fick jag lägga en straff men den var nog den sämsta världen skådat och jag undrar om jag träffade ens ett skott på mål.

Men sen kom ändå det bästa! Pga. att det gått så dåligt var jag rätt sur, så när jag gick in i en närkamp sista sekunden av matchen gjorde jag det hårt, men ändå inte konstigt hårt eller särskilt oschysst. Men PANG så ligger motståndaren på andra sidan sargen och gråter. Publiken klagade på mig, men det var inte så underligt. Men sen kom alltså deras tränare till mig och anklagade mig för att ha velat göra illa henne. Som att jag gick in i närkampen för att skada henne. ALLTSÅ?! JA ASSÅ DET EEEEEEENDA JAG VILLE VAR ATT HON SKULLE HA ONT, ANTAGLIGEN. Jag menar, jag är ju inte människa, utan ett kallt och hjärtlöst monster. 

Nä men fyfan va arg jag blev. Så jävla dum i huvet, så säger man fan inte till nån.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback