olivia: You heard my heart stop beating and you wanted not to cry, as your sympathatic whispers, they told a tale of bad goodbyes.

Har typ inget att skriva, inga bilder heller.. Praoen rullar på! Dessutom har vi haft jäkligt bra träningar i veckan, möter serieledarna i helgen så det behövs. Säger inte att vi kommer vinna men vi kanske iaf kan bjuda upp till match ;-)

Imorgon vill jag vara 18 för att kunna fara på Toxic med mina kompisar (MINA KOMPISAR!) men det kommer ju faktiskt inte hända. Sååååå hoppas iaf på något äldre sällskap än en 8åring, ska nämligen hämta Albin på fritids.

Kommentarer
Postat av: matilda

mina kompisar.. MINA KOMPISAR!!?

2012-03-02 @ 10:35:34

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback