olivia: jag har lite tid till övers, så att säga

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Jo, kanske inte på JAG ÄR SÅ HIMLA KÄR I DIG-sättet, men :)

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Skulle inte vara nåt fel med det, någon man kan utnyttja för körkortet!! Nä men 18 är väl en passande ålder;)

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Tja.. kanske när jag spelar innebandy? 

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Brukar försöka göra det, men om jag ler brukar folk säga att jag ser arg ut så det funkar inte så bra.. 

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Möjligen. Men skulle inte tro det:)

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Jo, priceless - mayday parade 

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Trosor, bh, tröja, shorts

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Varje dag, så ofta som möjligt!

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans, typ varje dag.

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Kanske inte DRAMATISKT, men förmodligen förändras iaf. 

11. Är du en social eller en asocial person?
Ibland är jag hur social som helst, men det är typ bara när jag är på randomstreak-humör. I vanliga fall kan jag knappt hålla igång en vanlig konversation, och småprat är verkligen inte min grej.

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
yes box

13. Vad sägs om "R"?
Det tror jag inte!

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Klart jag bryr mig. Eller det beror ju mest på vem det är och vad det är, men det är ju aldrig kul att höra folk snacka skit om en:) 


15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Jo, det skulle jag nog, tycker min är så intetsägande, typ grå.. 

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Jo det finns det:)

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
VÄDRET?!!!!! VAFAN SNÖ I MAJ; VAD ÄR DETTA FÖR JÄÄ**** SKÄMT?

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Är det nå äckel så är det inte så himla gulligt, men någon jag tycker om så ja.

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Mamma.. nä det är olagligt.

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Jo rätt regelbundet, typ 1 gång i månaden eller nåt kanske.. 

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
HAhhahahahahahahahaah vem kan jag inte få?!?! jo men det har jag.

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Tror det var Christoffer, för att inte vara mainstream och skriva hans smeknamn:)

23. Får du en massa förkylningar?
Nej är nästan aldrig sjuk:DDD awesome me.

24. Är det någon som hatar dig?
Haha förmodligen, har då hört folk gjort det. Och folk som hatar mig på planen!

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Ja faktiskt, det är roligt, som en social grej. Inte typ att sitta ensam och se, ingen höjdare..

26. Vill du ha hål i din tunga?
Nä, känns lite som det tillhör det förflutna..

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Precis som Emma, 6an kanske? 

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Kommer ej ihåg xD Förra helgen kanske.

29. Tror du någon har känslor för dig?
Oväntat nog så tror jag det.

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Smsar med lite folkisar så kanske nån av dem?

31. Hade du en bra dag igår?
Jo kvällen var rätt kul, dagen funka väl den med. Allsång på skolan var ju.. roligt.

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Ja, är typ HUR populär som helst xD not. Jag var singel.

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Kan man tänka sig, så har någon faktiskt det!

34. Vad är det bästa med skolan?
Tja.. all kunskap! NÄ sånt får vi inget av på jb. Maten. Nä men okej, det är när vi har mysiga stunder i soffan där vi pratar om allt mellan himmel och jord.

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Haha i högstadiet tror jag;)

36. Var du singel under förra sommaren?
Ja. Alltid singel. 

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
NEJ!! Så sjukt annars. 

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Nej, snackar inte med folk jag inte tycker om:)

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Ja, fördomar är till för att brytas!

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Nja, har hört att jag inte är det;)

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Tror jag icket

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Somsagt, umgås ju nästan bara med killar så förmodligen det. Men kan ju vara så att det bara är en slump, för älskar mina gurlfriends också<3
43. Hur är ditt hjärta?
Det pumpar på!

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Förhoppningsvis ingen!

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Ja man vet ju aldrig vad som komma skall;) men det hoppas jag väl inte!

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Nej?! Men det är ju bra att de kan de:)

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Mader, hon ville veta hur man bokade pass på friskvårds. 

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Jajemen, worst feeling EVER

49. Vaknade du arg?
Inte i morse, nej. När jag var liten vaknade jag nästan alltid av att jag skrek för att jag var så arg, psyko:)

50. Är du en svartsjuk person?
Ja faktiskt, verkligen. 

51. Senaste person du gråtit framför?
Ja.. mina ögon började rinna här om dagen när jag var med emma tror jag.. 

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Ja antaligen :')

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Jajemen.

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Nä, tror inte det. 

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
haha jo, har bara kontakt med attraktiva människor, SJUKT UTSEENDEFIXERAD;D

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Gråta en skvätt och sen movea on och försöka hitta någon annan att längta efter?

Kommentarer
Postat av: MATIXCIK

dåli uppdatering.. Just sayin'

2012-05-09 @ 22:32:24

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback