emma: förmodligen tråkigaste listan ever.. men ändå lista xd

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Jaa det är jag säkert på, av nån anledning så gör han de :')

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Japp, jag är det.

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Tror inte jag brukar vara särskilt aggressiv... eller? ELLLER?!?!?!??!??!? Eh skemta. 

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Haha jaa gör typ de varje dag, är nästan aldrig någon som ler tillbaka dock </3 Kan dock bero på att mina "leenden" snarare ser ut som en pågående stroke. 

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Det tror jag inte. 

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Har typ inte hört nån musik idag :][: 

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Sockor, trosor, bh, mjukisar, linne, tjockiströja

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
När jag åker buss lyssnar jag på mp3n och hemma så brukar Olivia alltid spela musik för mig<3

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans tror jag xd

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Förmodligen inte, men det har ju en tendens att göra det på sommaren så kanske? 

11. Är du en social eller en asocial person?
Förvånandsvärt asocial, skulle förmodligen sluta upp som en galen kattkvinna om det inte vore så att jag är allergisk mot katter. 

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Jaa xD monga gonger

13. Vad sägs om "R"?
Vet ej xD

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Jaa faktiskt så tar jag det väldigt hårt när folk gör det, förr gjorde jag aldrig det men nu gör jag de. 


15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Jaa kanske lite, att ha superblå ögon vore ganska nice... eller typ guldiga.. .eller gröna ;) 

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Japp! 

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Är förkyld, har haft ont i huvet hela dagen, hade teori, har haft tråkigt som faan

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Jaa älskar det [::]

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Ja. Me+Olivia=sant (L) 

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Lyckligt lottad som jag är så finns det det. 

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Jag kan få vem jag vill xD Skemta, ja de har de kanske :_)

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Adde.

23. Får du en massa förkylningar?
Nej men just nu lider jag av min årliga vårförkylning. 

24. Är det någon som hatar dig?
Hoppas inte för så dum tycker jag inte att jag brukar vara...

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Jaa men jag vet fan inte varför eftersom jag blundar minst 90% av filmen och efteråt ändå är dödsrädd i typ 3 månader.

26. Vill du ha hål i din tunga?
Nej jag vill ha en hel tunga :( 

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Idk xD Alla år har varit bra på sitt sätt men sexan var väl kanske inte nån höjdare? 

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
I morse. 

29. Tror du någon har känslor för dig?
Ehh :] Asso ja typ

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Ehh :] Man kan ju hoppas xD

31. Hade du en bra dag igår?
Dagen sög men kvällen var mysi. 

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Jajemen!!!!!

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Överraskande nog ja. 

34. Vad är det bästa med skolan?
Att lära sig saker, å träffa kompisar<3<3

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
JA ant, lol man e väl gangster. 2cool 4school

36. Var du singel under förra sommaren?
Nej :P . P  :p P P .p :P 

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Mitt liv började förändras för två år sedan men nej, det var det inte. 

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Vem kan hata min papa?

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Nej inte direkt. Men jag har många gånger ogillat personer som jag trodde jag skulle gilla faktiskt. 

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Haha nae. Tror inte det. 

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
vet inte..

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Jag har ju definitivt fler killkompisar än tjejkompisar men det är väl kanske för att det är lättare att bli vänner med killar och jag har ganska svårt att lära känna folk xD så jag vet inte egentligen men förmodligen killar för de är inte så komplicerade. 

43. Hur är ditt hjärta?
Friskt hoppas jag. 

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
De vet jag inte men när jag får veta blire slagsmol :@

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Jag är 100% säker på att det inte kommer vara det. 

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Hur kan man älska när någon är ledsen? Men ja, man föredrar ju när de vågar visa sina känslor >>

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Peter, min tränare. Han ville berömma mig för att jag har blivit så grov! Jk, han undrade när vi kunde jobba (u) 

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Jaa kanske nångång. 

49. Vaknade du arg?
Nej men jag brukar göra det förvånandsvärt ofta tyvärr. 

50. Är du en svartsjuk person?
Jaa egentligen men inte med Adam för jag vet att jag alltid kan lita på han :') 

51. Senaste person du gråtit framför?
Mr. Ananas (addman) 

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Haha ja om jag inte blir dement (vilket jag säkert blir så jag måste äta upp mina ord).

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Japp. 

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Nepp. 

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
Haha :] Jaa som faaaaaaaan

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Dö.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback