emma: it's time for her to know, just a lifetime too soon


Helzo! Kom nyss hem från träningen med en burk palt i handen, tack mamma och mormor för middagen <3 Tyvärr hade vi inget sylt så jag åt inte upp dem, men det är ju tanken som räknas! Nu är jag forever alone hemma och eftersom jag har en obefogad rädsla för att duscha då ingen annan är hemma så har jag inget bättre för mig än att hänga här framför datan. 

Imorgon blir det halloweenfest!! Tyvärr blir det inte kaninutklädnad för mig i år (ni ser ju på bilden hur fager jag skulle vara) men jag hoppas folk blir impade iaf :P Tror på en kunglig kväll i vilket fall, vilket många andra också verkar göra då det känns som att all Skellefteås befolkning mellan 18-20 år ska dit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback