emma: jag lägger mig ner i mörkret, jag är mörkret och mörkret är ingenting



Laddade nyss in bilderna från London, saknar det så jävla mycket :( Livet känns så sjukt tråkigt när man tänker tillbaka! Bara skolarbete hela tiden, eller träning eller så är man för trött för att hitta på nåt, man träffar aldrig nån, gör nästan aldrig nåt roligt eller speciellt. Känns det som i alla fall. När man tänker tillbaka på hur det var där. Saknar er alla mina vänner <3<3<3<<33< <3 3 <3 <3 Blir även lite ledsen eftersom jag blev så dåligt på alla bilder..

Men imorgon ska jag faktiskt till Piteå och bo på hotell med Addman, Olivia och Teggis. Fick det i födelsedagspresent av pappa och det blir nog skojigt! Igår firade även jag och Addis vår 1½ års-dag. Det var mysigt och romantiskt. Fast vi såg Kalle och chokladfabriken och det kanske inte är världens mest romantiska film, eller?



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback