emma: nog det längsta inlägget på den här bloggen på en väldigt väldigt lång tid

Hello evribodiuy xDdd

Hemkommen från New York nu. Det var kul men jäävligt slitigt. För det första led man av jetlag så det stod härliga till, gick knappt sova. Sedan var man ju ute och gjorde saker i princip från 8 på morgonen till 10 på kvällen. Fötterna blev fan missbildade, sista dagarna kunde man knappt gå... somnade nästan i restaurangen på kvällarna när vi åt för man var så trött!

Men annars så: åt vi onyttig frukost på McDonalds (men man höll sig mätt hela dagen!), shoppade, åkte sightseeingbuss, gick på den sämsta restaurangen i hela China Town, åkte båt och såg frihetsgudinnan, shoppade, åt god mat, shoppade, gick på broadway och såg mamma mia, shoppade, shoppade och shoppade. 

I fredags kom vi hem och igår var det dags för första seriematchen med innebandyn! Jag hade förväntat mig det värsta eftersom: jag var mer levande än död efter extremt dålig och lite sömn, vi har knappt tränat nåt (känns det som) och dessutom var laget vi mötte riktigt bra.. Och det såg mörkt ut i början med 0-4 underläge efter första perioden ;) Men vi tog oss i kragen och matchen slutade 4-4! Gjorde 2 mål galet nog.. var dock galet nära att jag skulle göra ett tredje i typ sista sekunden så jag grämer mig ändå bara över det xdxdxdxdxxd

Måste göra skolarbete i mängder nu, pusselipuss bilder kommer då man har tid... 

Kommentarer
Postat av: matilda

bilder<33

2012-10-05 @ 01:29:42

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback